>Menguruskan Tunai Anda

>
Screeshot aplikasi ini.

Jika kalian malas menggunakan MS Excel untuk membuat format pengiraan untuk tujuan menguruskan keluar masuk tunai kalian, apakata cuba aplikasi ini yang boleh didapati secara percuma. Ia dapat memberikan kalian pengurusan secara mudah keluar masuk tunai secara bulanan. Malah ia juga dapat menyediakan lajer bulanan dan membawa baki laporan tahun sebelumnya kepada tahun hadapan.

Memandangkan tahun baru akan menjelma, apa kata kalian membuat resolusi dan azam baru dalam pengurusan kewangan anda dengan menggunakan perisian ini. Selamat mencuba.

Best Cash Book v3.62 : Laman
Muat turun aplikasi:
Best Cash Book v3.62

3 thoughts on “>Menguruskan Tunai Anda

  1. >tahniah menang anugerah entri terbaik-intelek gath geju 2007! eh..butiran salji berjatuhan ni mcm pernah sy buat dulu masa bluehikari di hosting di geocities! natsukashii naa… yg paling best bila haru..bunga berjatuhan dr blog sy. begitulah kalu haru. mana tah sy simpan template tu… ekekeke

  2. >akaun tunai saya tak pernah imbang…selalu je ada suspense. dah dua tahun duk buat tapi tak pernah imbang. haha kerja-kerja tunai ni memang tak rumit, tapi banyak transaksi yang kecik-kecik yang kadang-kadang kita lupa catat.

Tinggalkan komen