Kapsul Nurani – Catatan Inspirasi

  1. KAPSUL NURANI ialah sebuah koleksi kisah inspirasi sama ada untuk penulis itu sendiri atau buat pembacanya.
  2. Ada 50 buah catatan semuanya. Saya menggemarinya semua kerana semuanya diolah dari pelbagai perspektif dan sudut pandang.
  3. Setiap satunya membuatkan saya menginsafi diri, bermuhasabah dan mentaakul setiap langkah.
  4. Saya terlibat dalam projek ini tanpa sengaja. Saya sememangnya menulis blog dan blog adalah catatan sudut pandang saya sejak mempunyai domain sendiri hinggalah beralih ke wordpress.
  5. Apabila projek ini kekurangan beberapa cerita untuk diinspirasikan, teman saya Puan Zalila mesej saya untuk mencuba dan Alhamdulillah saya terpilih dalam rangkaian 50 cerita di dalam kapsul ini.
  6. Kisah saya terinspirasi dari pengalaman seorang Gyaru atau gadis jalanan penulis manga (komik Jepun anime). Saya menjadikan anak saya Adia sebagai harapan dan usaha menggunakan bakat sebagai jalan meneruskan hidup atau apa sahaja kekuatan yang kita miliki untuk menyokong kehidupan bukan sahaja mencari kelangsungan hidup tetapi mampu mencipta kejayaan.
  7. KAPSUL NURANI boleh didapati di MPH Online sekarang. Sila dapatkan sama ada atas talian mahupun di gedung MPH berdekatan.

Tinggalkan Jawapan

