Restoran Bariani Power Batu Pahat

Beryani Gam Kambing, originally uploaded by hairieusoff.

1. Saya bertugas luar iaitu di Johor. Lebih tepat, saya kena pergi IKWAS.

2. Bawa anak isteri juga kerana khuatir isteri dala keadaan sarat.

3. Selesai tugas di IKWAS, saya menyusur jalan dari Kluang ke Yong Peng. Bawa orang mengandung, mesti ada yang diidamkan.

4. Ya, nasi Beryani adalah permintaan isteri saya. Katanya dekat dengan Hospital Batu Pahat.

Restoran Bariani Power, originally uploaded by hairieusoff.

5. Sampai sesat larat mencari. Akhirnya bertanya orang kerana tidak mahu sesat jalan.

6. Kami pergi ke Taman Soga ada sebuah restoran beryani yang terkenal iaitu Restoran Bariani POWER yang terkenal dengan beryani Gam.

7. Saya makan Beryani Gam Kambing, isteri pula Beryani Ayam. Beryani Gam yang lain sudah habis. jangan harap dapat makan Beryani Gam yang lain selepas jam 12 kerana pasti akan habis.

8. Kalau berhajat ke sana, pastikan menhala ke Hospital Batu Pahat dan pergi ke Taman Soga dan di situ ada Restoran Bariani Power.

Alamat:

18 Jalan Tukas 2, Taman Soga

4 thoughts on “Restoran Bariani Power Batu Pahat

Tinggalkan Jawapan

