Kasih

Adia Arisa, originally uploaded by hairieusoff.

1. Saat ini saya dalam proses melentur buluh.

2. Oleh kerana buluh pertama agak sudah menjadi rebung, jadi saya perlu melentur-lenturannya dengan sedikit lembut dahulu.

3. Satu lagi, pucuk rebungnya hampir keluar, saya lebih berhati-hati agar tidak patah.

4. Dua pendekatan diambil tetapi dalam masa yang sama tidak ternampak menjadi favor kepada salah satu. Perlu ternampak adil.

5. Tambahan pula dalam keluarga, saya seorang sahaja lelaki. Perlu menjadi pendengar yang sangat setia apabila emosi wanita datang dan pergi.

6. Di rumah saya ada tiga emosi. Yang Ibu, Yang anak sulung dan yang kecil.

7. Masih belum ada rezeki anak lelaki. Seperti jenaka teman saya.

Useless man.

8. Dia juga sama Useless seperti saya.

9. Saya masih dalam debar kerana isteri membawa zuriat ketiga saya ketika ini. Apakah saya akan memiliki Power Puff Girls?

10. Saya berserah dah redha. Rezeki pemberianNya adalah yang terbaik untuk saya dan keluarga.

Tinggalkan Jawapan

