>Malatop

>

DSCN1578, originally uploaded by hairieusoff.

Saya berbuka bersama keluarga hari ini di luar kerana isteri tidak sempat masak akibat hal yang menyebabkan kami lewat.

Ke restoran Sharifah di Bangi. Rasa makanannya biasa sahaja tetapi nama makanannya memang MALATOP.

Tengok pada menu airnya. BANDUNG JAGUNG GUNUNG BERAPI. Itu yang saya pilih. Adik saya minum ROS MERAH EMIKAT HATI. Sudah tentu pula Adia akan memilih HAPPY STRAWBERRY SPECIAL.

Menu set maknnya pula ada pelbagai jenis. Oleh kerana berada dalam bulan kemerdekaan saya bercadang memilih menu NASI KUSU SELEPAS MERDEKA namanya tetapi akhirnya saya masih terjajah rupanya apabila saya menukar menu kepada CHICKEN CHOP. Masih belum bebas sepenuhnya.

Tinggalkan Jawapan

