>

Milk, originally uploaded by hairieusoff.

Semasa saya tinggal di Chiba (Ichikawa), dan berulang alik ke Tokyo (Komagome) untuk pengajian Bahasa Jepun, kadang -kala pertukaran stesen keretapi untuk laluan ke Sobu dan Yamanote akan dilakukan di stesen Akihabara iaitu sebuah tempat yang terkenal dengan daerah games, elektronik dan anime.

Tetapi di Akihabara, saya punya kenangan lain juga. Saya dan teman sekelas saya suka berhenti sebentar di Akihabara untuk minum susu. Susu dengan pelbagai perisa boleh diperolehi di situ.

Pergi ke kaunter. Minta perisa yang dikehendaki. Bayar. Minum. Pulangkan semula botolnya.

Saya dan isteri juga melakukannya semasa kami tinggal di Chiba. Bberapa hari lalu, kami ulangi sekali lagi acara minum susu ini dengan Adia dan ahli baru, Arisa.😉

Saya pasti akan ingat aktiviti ini. Apakah mungkin dapat melaukannya lagi kelak, hanya Dia bisa menentukan jejak itu.