>Andainya bisa terbang…

>

Papan Tanda Stesen Keretapi Ipoh Originally uploaded by ravemaster222003

Membaca status adik permpuan saya semalam memang sesuatu yang mengegarkan jantung saya.

Dianna Yusoff : huhu..sian nye kat abah..kepala abah kene jahit tujuh terkene kipas yg sgt laju..wuwuwu ngeri membayangkan..mengikut pencerita kejadian, mak..darah mengalir tnpa henti..huhuhu abah sndiri drive ke hospital ditemani mak..ni sume dek kerana perkahwinan ku..mak..tgu la msa dianna cuti dlu bru buat..huhuhu

Berlaku perkara-perkara seperti ini membuatkan saya ingin segera pulang. Tiket kepulangan saya ada beberapa hari lagi. Dengan kejadian ini saya terasa “beberapa hari” sungguh panjang.

Abah, diharapkan tiada apa-apa dan semoga sihat. Ingin sangat pulang ke Ipoh dan melihat emak dan abah. Hampir 3 tahun tidak bersua secara fizik cuma menatap secara maya.

31 Mac, lama sungguh hadirmu. Jika aku biasa terbang, saat ini aku meneroka awanan biru menuju tanahair.

One thought on “>Andainya bisa terbang…

Tinggalkan Jawapan

