>Sakura 2010

>

Sakura, originally uploaded by hairieusoff.

Tahun ini sejuknya agak berpanjangan di Jepun. Di bulan Mac masih gugur saljunya.

Dalam masa yang sama, Sakura, bunga jatidiri Jepun cuba menghadiahkan wajahnya. Terima kasih kepada alam ciptaanNya kerana membenarkan aku melihat kuntuman ini sebelum aku pulang.

Sakura bakal aku semat dalam sanubari. Keharuman wangiannya dan keputihan kelopaknya pasti teriring dengan kenangan selama 3 tahun di sini.

One thought on “>Sakura 2010

  1. >Assalamualaikum..saya belajar di bwh tajaan Yayasan Pelajaran Mara, program JAD(Japnse Associate Degree). dan akan berangkat ke jepun pada lusa 21/3 utk sambung belajar di Keio University, kikaikougakka, rikougakubu. saya ke sana bersama seorang rakan dlm kikaikougakka dan 3 org lagi dlm denkidenshikougakka. semua perempuan. saya gembira dapat tau ada senpai2 melayu belajar di sana, walaupun da graduate. tahniah~~! yoroshiku~!

Tinggalkan Jawapan

