>Sprout 1 – Kelas Bahasa Inggeris Adia

>Isnin lepas, Adia sudah dapat sijil untuk peringkat pertama kelas Bahasa Inggerisnya. Selepas ini Adia masuk peringkat kedua.

IMG_0001

Laporan gurunya pula seperti di bawah dengan gambar rakan sekelasnya.

IMG_0002

Adia.

Adia yang cergas. Nampak gembira bersama kawan-kawan  di dalam kelas. Dan kelihatan gembira mengingati nama kawan-kwannya. Semoga dapat berbaik-baik dengan rakan baru kelak. 

Dalam hidup kita, kita melalui tahap-tahap tertentu dan apabila tamat, kita melangkau ke tahap yang lagi satu. Bak kata orang hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik daripada hari ini. Pastinya perjuangan dalam hidup kita tidak pernah selesai. Manusia berjuang mengikut jalan masing-masing tetapi berjuanglah pada jalan yang benar. Masing-masing mungkin melaungkan kebenaran tetapi adakah benar. Kerana itulah kita dianjurkan berbincang dan bermusyuwarah. Tidak salah berjumpa kerana tidak kenal tak cinta. Kerana kita bukan manusia yang sempurna.

2 thoughts on “>Sprout 1 – Kelas Bahasa Inggeris Adia

  1. >bertambah umur adia, mendewasakan lagi pengalaman hidup, menambahkan ilmu,mematangkan pemikiran, begitu lah lumrahsetiap insan yang bernama 'manusia'begitu lah dgn nenek, bertambah tua le…. nampaknya

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s