>Si Kecil Yang DisayangiNya

>

Membaca blog dan menelah jalan kehidupan manusia memang mangajar kita sesuatu khususnya mengimani kewujudan dan kekuasaan Yang Maha Esa. Membaca resah gelisah dan ujian Allah terhadap hambaNya di blog Fajaril yang HE lompat dari blog rakan, Rudy Bluehikari sangat menghibakan dan menyentuh perasaan. 

Anak kecil yang umurnya hampir sebaya dengan anak HE itu tidak mampu meneruskan penglihatan terhadap kerosakan yang kita lakukan di Bumi ini malah dia lebih disayangiNya, kembali menemui tuhan.

HE mungkin tidak layak untuk bercerita tentang keperitan dan dugaan Allah. Mungkin HE tidak setabah ibu bapa anak kecil ini, jadi apa yang mampu HE lakukan adalah menyampaikan rasa sedih dan berkongsi. Kepada yang mampu dari segi kewangan, kalian boleh membantu.

Sumbangan kalian boleh dibuat melalui akaun Maybank saya (Rudy bluehikari) 162142951118. Sumbangan akan ditutup pada 16hb. Mac 2009 (Isnin) jam 11.59 malam. InsyaAllah semua sumbangan akan disalurkan terus kepada Fajar melalui akaun banknya. Semoga usaha kita yang kecil ini mendapat keredhaan Allah SWT. – Blue Hikari

2 thoughts on “>Si Kecil Yang DisayangiNya

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s