>Hari Pertama 2009

>Hari pertama 2009 langsai di rumah sahaja. Melayani Adia. Hendak ke mana pun tiada arah tuju. Orang Jepun melimpah ruah di luar khususnya mengunjungi Jinja  sebelum terbenamnya mentari hari ini bagi menyatakan hajat sepanjang tahun ini. Jadi sesuai sangatlah rumah menjadi ruang terbaik untuk merehatkan diri dan terus memberi ruang kepada anak-anak bersama bapanya bergolek-golek di baringan. Apa hajat tahun ini?

Aya nak main ballon. Adia. Dia hanya tahu apa yang dikehendaki di depannya sahaja.

Tahun depan bolehlah kita jalan, Arisa pun dah besar. Isteri. 

Papa nak cepat selesaikan research. Lepas itu boleh ketawa, gelak dan jalan-jalan dan boleh main belon banyak-banyak. HE.

ps: Jepun, Tahun Baru penuh dengan rancangan lawak jenaka. Ubat penghilang stres.

Jinja: Kuil

4 thoughts on “>Hari Pertama 2009

  1. >Terasa sayu dan sedih meninggalkantahun 2008 yang telah banyak membawa kenanganmanis dan pahit. Segalanya menjadikan pengalaman berguna buat kita untuk menjalani hidup2 yg mendatang.

  2. >Tunggu time anty datang laaa..huuu…main la ngn abty…anty nk bwk patung kitty ngn ulat ngn katak aya tu skali…Kpd papa aya..anty nini kt sini pun dok umah je hari first 2009…

  3. >salam..sama saja di rusia ni..duduk di bilik saja..di luar sejuk dan orang2 rusia sibuk berparti..lebih aman duduk di rumah saja kan..hehe..btw,selamat tahun baru 2009..em..bagaimana dgn hajat six pack 2? =]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s