>Pertunangan adikku

>

 

Sarung Cincin, originally uploaded by hairieusoff.

Walaupun jauh di mata, namun dekat di hati. Itu ibaratnya suasana majls pertunangan adik ku. Walaupun jauh di bumi Samurai ini, aku menyaksikan kilauan emas cincin di jari adikku tanda pertunangannya. Atas nama teknologi, aku menontonnya menerusi instant messenger. Walaupun ingin sekali melihat secara dekat dan bebas, tetapi ini sudah memadai.

Aku kira sudah lebih 5 tahun dari waktu ketika aku bertunang. Gambar sebegini sesekali menyingkap kenangan lalu. Kala aku masih berkulit tegang.

Semoga selamat ke jinjang pelamin.

2 thoughts on “>Pertunangan adikku

  1. >Terima Kasih untuk entry ni..huhu sedih sgt x dapat sama2 dalam majlis tu..huuuu..cepat la pulang ke tanah air bersama-sama dengan kejayaan..sesungguhnya seluruh ahli keluarga sgt merindui kalian sekeluarga di sana…hanya tuhan yg tahu..

Tinggalkan Jawapan

