>Buasir

>Hari ini, HE mendapat SMS mengejut dari adik lelaki HE.

Gambar Nini selepas operate

Terkejut HE. Kenapa adik perempuan HE melakukan pembedahan? HE telefon bonda di Malaysia bertanya akan hal sebenar. Adik perempuan HE ada buasir. Kesihan melihat dia dalam kesakitan. Semoga cepat sembuh.

Kalau dah sembuh, simpan duit dan datang ke jepun, boleh abang ery (nama manja di rumah – huhuhuh) bawa jalan-jalan.

HE sebenarnya tidak pasti penyakit ini. Selepas mencarinya di internet khasnya wikipedia, baru HE faham sakitnya. Kalian boleh mencari maklumatnya di wikipedia.

3 thoughts on “>Buasir

  1. >Memang sakit. Saya dpt buasir lepas melahirkan Raimie, nasib baik belum tahap kena operate lagi. :-(Moga adik He cepat sembuh. HE sponsorlah dia dtg Jepun, hehehe

  2. >PERHATIAN KEPADA SEMUA PESAKIT BUASIR!!!SAYA ADA MENJALANKAN PERUBATAN BUASIR SECARA TRADISIONAL DI DAMANSARA DAMAI.CARA PERUBATAN ADALAH SECARA BERTANGAS.PESAKIT AKAN DIAJAR CARA DAN DIBERIKAN BAHAN2 DAN PESAKIT BOLEH MELAKUKAN DIRUMAH.SAYA JUGA TIDAK AKAN MELIHAT DUBUR ANDA HANYA ANDA PERLU MENCERITAKAN KEADAAN DAN KESERIUSAN SAKIT ANDA PADA SAYA.SAYA MENGUNAKAN SEJENIS TUMBUHAN DAN TELAH DIKAJI DI FRIM.SEBELUM INI SUDAH RAMAI PESAKIT YG DAPAT DIUBATI SEJAK TAHUN 2000.TETAPI UNTUK MAKLUMAN SEMUA KEPADA SESIAPA YG PERNAH MEMOTONG BUASIR DI HOSPITAL SAYA TIDAK MEMBANTU. HARAP MAAF.SAYA BOLEH DIHUBUNGI DI 017-2065191 DAN NYATAKAN DARI MANA ANDA MEMPEROLEHI NO INI. SEKIAN.

Tinggalkan Jawapan

