>sebuah entri yang hanya aku sahaja yang tahu

>Hari ini masih belum selesai lagi berkenaan supervisor. HE sudah hampir hilang akal berkenaan supervisor. Semasa memohon kemasukan ke universiti telah pun ditentukan supervisornya, tetapi bila masuk dan bila berbicang, proposal nampak gayanya seperti “Aku floating”. Di mana pijaknya kaki aku ini.? HE juga tidak tahu. Bila ke sana, katanya tidak sesuai, bila ke sini katanya aku tidak punya pengetahuan yang banyak berkaitan dengannya. Bila yang ke tenpat lain kata aku tiada interest, maka aku di mana? Aku hanya mampu merepek seorang di sini. Kalian tidak perlu faham entri ini kerana ini sahaja cara aku meluahkan rasa. orang lain mungkin tidak faham, biarlah aku sahaja yang tahu kerana aku juga pening nak beritahu korang apa yang aku rasa. Nampak sangat aku pening, tulis pun semua satu perenggan.

Entri kategori Jiwa Kacau.

7 thoughts on “>sebuah entri yang hanya aku sahaja yang tahu

  1. >No problem He, org tak faham pun tak apa janji dapat lepas perasaan. Kan ini salah satu tujuan kita berblogkanSemuga He sentiasa ceria dan gembira bersama keluarga

  2. >kalau memang dah ada seorang sensei yang rasa sesuai dan betul2 minat jadi student dia, cuba2lah lobi. berbaik2 dgn sempai yang di bawah dia, untuk dapatkan support.kalau belum ada sensei yang betul-betul sesuai, take your time, sebab kalau floating masa 1st semester pun ada bagusnya – tak perlu ikut zemi, dan boleh konsentret dengan kelas sahaja. bila dah kenalpasti sensei yang benar2 sesuai – boleh mula lobi, dan lebih bagus kalau sudah ikuti kelas dan performed well in the sensei's class in the 1st semester…gambatte ne

  3. >hei kawan, hidup ini penuh cabaran. Saya tahu awak boleh uruskan hal ini sebaiknya. Duduk balik. Lihat semula proposal dan nilai semula kemampuan kita. Itu sudah memadai untuk permulaan.semoga keresahan itu berlalu….

Tinggalkan Jawapan

