>Didenda kerja sosial

>Ah! kata hati HE tiba-tiba. Kisahnya bila terbaca berita seorang penyanyi menyeparuh bogelkan dirinya semasa konsert siaran secara langsung.

Artis ini telah diambil tindakan melakukan kerja soSIAL sebagai denda.

Ahaks gelak HE.

Abang Sazali Bina Badan tak nak kena denda ke?

Suara-suara nakal di hati berkata lagi. Kalau dia nak dekat bogel dah.

Oh! itu kategori Sukan.

Jawab sendiri soalan yang dikemukakan. Abang Amy Search pun kadang kala suka membuka. Kalau tidak pun Kakak Camelia atau mana-mana yang suka buka-bukaan, sesuai juga dapat hobi baru dengan kerja-kerja soSIAL.

Advertisements

One thought on “>Didenda kerja sosial

  1. >hahha…bayan pun terasa begitu juga. memang Faizal salah. tapi sama level je dengan artis pompuan yang buka-bukaan keterlaluan. Nape tak der orang bising? oooo sebab yang bising tu lelaki yang suka tengok dada dan kaki artis pompuan yang bogel sampai pangkal peha. hahhahaha…Faizal tak seksi di mata beliau. Hahahhahaha lawak senario dunia hiburan di Malaysia ni.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s