>Malaysian Idol – Workshop 2 Result

>

Aduh!! itu sahaja yang saya katakan dengan result minggu ini. Pilihan saya tak berapa mengena. Pilihan saya seperti berikut:

1. Amanda
2. Fisza
3. Andrew

Pilihan Malaysian:

1. Andrew
2. Victor
3. Fazly

Tak boleh nak komen banyak kerana ini pilihan orang ramai. Andrew memang seperti saya jangka. Pengundi sukakan Andrew kerana pakejnya agak baik terutama wajahnya. Pilihan lagu Andrew juga baik. Bukan senang nak menyanyikan lagu Josh Groban.

Victor bukan dalam senarai pilihan saya tetapi pengundi wanita terutamanya berbangsa Cina mungkin menyebelahinya, sama seperti Andrew.

Wah! nampaknya workshop kali ini dimonopoli oleh lelaki. Fazly juga terpilih untuk meneruskan perjuangan. Kalau setakat style yang dibawa oleh Fazly, saya rasa tak kemana. Paul Moss mengatakan “Oh Scary!!”. Saya kata ” Oh nightmare!!!”.

Saya rasa pengundian orang ramai hanya patut dibuat bagi eleiminasi 12 peserta terakhir. Pilihan semasa workshop saya rasa patut dibuat oleh Roslan, Jee dan Paul. Anyway, Good Luck kepada yang berjaya melepasi halangan ini. Terfikir sejenak saya, siapa yang akan berentap dengan Fantasia Barrino nanti ye?

Tinggalkan Jawapan

